13 Mayıs 2007 Pazar

Lost Ekşi Sözlük ....


Diziyi izlemeye başlamam tam olarak şu şekilde olmuştu;
-Abi lost diye bi dizi varmış nedir varmıdır sende izlemeye değer mi?!
- Lan sen daha başlamadın mı ben sana getireyim izle. Ben ilk izlediğim gün 2 dvd nin tamamını izledim
Başka bi arkadaşa aynı soru
-Harbimi izlemedin mi ben 12 bölüm izledim ilk izlediğimde ertesi gün okula mokula gitmedim Mecidiyeköy Taxim devamını aradım..
Neyse bilen izleyen zaten haberdar. Az önce kutal bilgi kaynağı ekşi sözlükte gezerken lostun toplam 135 sayfalık girdilerini okudum. İçlerinden bir tanesi konunun şu anki durumunu apaçık ortaya seriyordu almadan edemedim.

artık bu dizinin konusu diziyi seyretmeyen birine üç beş kelime ile bile anlatılabilir olmaktan çıkmıştır. şöyle ki; eskiden şöyle birşey diyebiliyordum en azından:
- abi ne bu lost?
- dizi abi çok güzel
- nedir konusu?
- ya ıssız bi adaya bir uçak düşüyor. ama adada çok gizemli olaylar oluyor falan filan. daha fazla anlatmıyım, seyredeceksen zevki kaçmasın.
- hmm..var mı sende bunun dvdsi falan?
- var abi çekiyim ben sana

artık diyalog bile kuramıyorum:

- abi ne bu lost?
- dizi abi çok güzel.
- nedir konusu?
- ya ıssız bi adaya bir uçak düşüyor...ama yani aslında düşmemiş te olabilir...hatta ada bile olmayabilir...
- ...
- böyle abi. :)
Şuradan bazı wallpaperlara ulaşılabilir. Ve hernekadar buradan izlemesemde Türkçe lostla dolu bir site olarak bir de bu var. Offical olarakta bu var.

Hiç yorum yok: